"Spasser signal" skærm får et rødt "skær"

Tags:    diverse

Jeg har næsten lige fået min nye monitor: den er fuld HD og jeg bruger DVI som signal kabel.

Mit problem er:
Somme tider når skærmen mister og genetablerer signalet (Som når du starter/stopper/minimerer et spil i fullscreen), Så kommer der ikke noget signal til de blå dioder, det kan jeg se fordi alt den blå farve mangler, og der er store røde og grønne pixels rundt omkring.

Mit problem KAN løses ved:
At genetablere signalet igen.

Det er temmeligt irriterende at skulle starte et spil op for at komme af med den røde farve, og så bare lukke det igen -.-
Så hvis nogle af jer har en ide om hvad der sker, eller en nemmere/permanent måde at ordne problemet på, så vil jeg bede om den ide ^^

Som sagt er skærmen Fuld HD (1080*1920 px).
Bruger DVI kabel.
Kører Windows XP 32-bit SP3 hvis til nogen hjælp.

Hvis der er mere så spørg, jeg syntes ikke jeg gidder finde modelnummeret på papkassen, eller for den sags skyld kigge bag de 2 meter tykke spindelvæv bag ved skærmen for at finde det hvis ikke det er nødvendigt

"jeg syntes ikke jeg gidder finde modelnummeret på papkassen"
- Sikken et engagement!

Som start ville jeg nok prøve at opdatere drivers til grafikkortet.. Hvis det ikke hjælper kan du forsøge at tilslutte skærmen til en anden pc, og se om problemet også opstår der..
Hvis det er tilfældet kan det være at dit DVI kabel er defekt..
Skift det ud.. Virker det stadig ikke, så find dit modelnummer og kontakt supporten :)

Lad mig omdefinere: "Det er tæt på umuligt, jeg kan ikke uden grund" :P
Jeg har prøvet at opdatere mine drivers, det er da noget af det første man altid skal gøre.
Jeg vil se om det er kablet ^^

t