Tags:
php
Hejsa derude.
Jeg sidder og skal lave et PHP system som skal omhandle lidt CronJob funktioner... Jeg har overhovedet ingen erfaringer med dette og vil lige høre om jeg kan hente noget hjælp ind udefra!
Opgaven lyder på følgende:
Step 1:
Det skal være muligt at sende en mail med en vedhæftet *.txt (kommasepareret fil) til en bestemt e-mail adresse.
Step 2:
Modtageren (enten et script eller en mailbox), skal ved modtagelse af e-mails validere afsenderens e-mailadresse.
Step 3:
Er valideringen godkendt skal dataene fra vedhæftningen indsættes og / eller opdatere bestemte rækker alt efter om den enkelte linjes ID eksisterer.
Step 4.
Scriptet skal returnere en kvittering for modtagelse samt en status for om handlingen er udført korrekt eller der er opstået en fejl.
Er der nogle som har et bud på prisen for udviklingen af et sådan "modul" og har forstand på serveropsætning af mailboksens command hvis det er dette som skal til for at køre scriptet?
Det skal selvfølgelig kodes i PHP. Har du et forslag til en hostingudbyder som kan magte denne funktion er disse forslag mere en velkomne! Send mig en PM hvis opgaven er noget for dig og en pris på dette samt tiden som skal bruges fra start til slut!
Ved godt det ikke er super fedt at oprette et "jobopslag" her i et PHP forum, men tænker det er det bedste sted at finde den rigtige person til jobbet!
Hilsen Lasse
14 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
0
Takker for svaret Ken. Det må vel blive gjort på den måde. Sikke noget bøvl.
Jeg vil helt sikkert også foretrække at lave en simpel upload funktion af txt filen som Sieg foreslår, men kunden vil det desværre anderledes...
0
Det kan godt være kunden har det ønske, men du kan evt prøve at overtale kunden til en anden løsning. Det kan argumenteres med simpelheden, stabilitet og sikkerhed i at vælge at det skal uploades på en side i stedet for at sende en mail.
0
Jepper! Hermed gjort! Tror også det lykkedes ;P
0
Det lyder godt.