Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
HTML Tutorial for begyndere?
Tags:
html
css
Bruger #13730
@ 24.09.09 12:36
5
Hej folkens.
Jeg er igang med et skoleprojekt hvor jeg har valgt at lave en html tutorial, kunne det vække interesse hvis jeg lagde den herind bagefter?
Bruger #11328
@ 24.09.09 12:42
1.323
html.dk
Bruger #13488
@ 24.09.09 12:58
95
Du kan da sende den ind som en artikel, men jeg tror bare, at de fleste herinde kan HTML, da det jo er basis og det 'sprog', som de fleste startede med.
Desuden er der jo mindst 1 million af disse tutorials i forevejen...
Bruger #2730
@ 24.09.09 13:22
4
1.626
På vegne af alle andre end Jeppe Larsen, vil jeg gerne sige "Ja tak" til en en tutorial omkring HTML.
HVis en side som udvikleren skal overleve kræver det at der er noget for alle. Så alle artikler vil jeg sige har en eksistensberettigelse - også din html artikel.
Hvem ved om du med tiden får skrevet en masse gode html tutorials som kan hjælpe med at lave udvikleren til et ENDNU bedre sted at være for alle udviklere i Danmark.
Du skal i hvertfald ikke lade dig skræmme væk af at nogen siger til dig at der ikke er behov for det - tværtimod - skriv den bedste html tutorial af dem alle sammen... og ignorer Jeppe Larsens kommentar...
Bruger #8223
@ 24.09.09 17:04
1.065
Der er ikke noget i vejen med at genopfinde hjulet. Verden ville ikke løbe rundt hvis der kun var ét hjul som alle skulle deles om, vel?
Derudover kunne det jo tænkes at din udgave af hjulet er bedre end den eksisterende. Så bare klø på.
Bruger #13488
@ 24.09.09 17:59
95
>>På vegne af alle andre end Jeppe Larsen, vil jeg gerne sige "Ja tak" til en en tutorial omkring HTML.
Beklager meget, hvis jeg har lydt negativ i min post, det var ikke meningen. Men jeg har altså ikke sagt nej til noget, det vil jeg gerne understrege.
>>Du skal i hvertfald ikke lade dig skræmme væk af at nogen siger til dig at der ikke er behov for det - tværtimod - skriv den bedste html tutorial af dem alle sammen... og ignorer Jeppe Larsens kommentar...
Nej, det skal han ihvertfald ikke og jeg indrømmer, at det godt kan lyde som om at jeg prøver, at skræmme ham væk i min post, det beklager jeg, det var ikke meningen.
Min
personlige mening er, at
jeg
ikke synes at vi står og mangler disse tutorials. Men min mening skal ikke skræmme nogen væk, især ikke Emil som er så venlig at dele hans (sikkert fine) skoleprojekt med os, jeg håber at der er mange der vil finde den interresant.
Så ja Emil, opfind det absolute bedste hjul.
MVH Jeppe.
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler
Tilføj til dine favorit tags
Fjern fra dine favorit tags