Altså ikke for bare at være negativ, men hvor er det dog grimt.. Det er jo ikke en hjemmeside?
Nej, det er et billede han viser os..
Hvad med at give ham en chance inden du flyver i flint over det han viser frem?
Man skal starte et sted, og de første ting jeg kunne fremvise da jeg begyndte, de var sku heller ikke noget at råbe hurra for..
Men derfor er der vel ingen grund til at have sådan en negativ holdning!
Og så skal man ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus.. Kig på din egen hjemmeside.. Den er sku heller intet at råbe hurra for!
Hold op med at lyde som om du er en design guru, og så hjælp folk når de spørger om hjælp! Hvis du ikke har overskud til det, så lad være med at prøve..
Til Lasse Green:Jeg vil gi dig et par råd inden du kaster dig ud i det her projekt..
Hvor stor er din erfaring inden for html og css?
For det du prøver at lave er muligvis nemt sat op i photoshop.. Men når du skal overføre det til en hjemmeside, så går det ikke altid ligeså nemt..
Så inden du begynder at tilføje grafik, så prøv at lave den uden..
Derudover, så vil jeg råde dig til at se en masse andre sider på nettet, som er af samme kategori/emne som det du vil lave..
Der er google som sagt din ven, og det passer ikke hvis du siger du intet kan finde..
Til slut.. Det billede du har vist os..
Det eneste jeg kan lide er teksten "mediagreen"..
Men efter den titel, så slår det mig at INTET på din side er grønt.. Hvorfor så den titel?
Din menu, som du siger skal have tilføjet et link til galleri, kontakt osv.. Det kunne du godt have tilføjet inden du lagde billedet op, det tar ikke mere en to sekunder at tilføje den tekst, så ville vi have fået en bedre helhed..
Find ud af hvad du vil med siden, hvad du gerne vil kommunikere, tjek andre sider af samme kategori, se hvordan de har lavet deres designs.. Tag ved lære af dem, læs artikler om design, prøv dig frem tusindvis af gange.. Og kom så med et billede igen