Uploade store filer med php

Tags:    php

Hey - jeg har lavet et script til at uploade filer gennem php, men jeg bliver begrænset af one.com's upload_max_filesize på 12MB.

Er der en måde at ændre denne variabel på, eller metoder der gør det muligt at uploade filer større end 12MB ?

På forhånd mange tak for hjælpen..

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er der da... Find .htaccess filen og tilføj følgende linjer:

php_value upload_max_filesize 20M
php_value post_max_size 20M
php_value max_execution_time 200
php_value max_input_time 200

Så øger du limit til 20MB.

Men en god idé at sikre at der er rigelig med validering på så du ikke får "smuds" på serveren...

Hilsner Lasse

Hvilke filer er det du skal have uploadet? For evt. kunne du finde en flash eller en javauploader der kan finde ud af at splitte filerne inden de bliver uploadet.

Tak for det hurtige svar.

Jeg har prøvet at ændre min .htaccess fil med disse kommandoer, men så får jeg en error meddelse fra one.com.

Min .htaccess ser sådan her ud:

# -FrontPage-

IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti*

<Limit GET POST>
order deny,allow
deny from all
allow from all
</Limit>
<Limit PUT DELETE>
order deny,allow
deny from all
</Limit>

php_value upload_max_filesize 20M
php_value post_max_size 20M
php_value max_execution_time 200
php_value max_input_time 200

Jeg har prøvet at snakke med one.com support og de fastlår at det ikke er muligt at ændre på upload_max_filesize som er sat til 12MB. Det giver bare ingen mening synes jeg ?

Jeg har prøvet at snakke med one.com support og de fastlår at det ikke er muligt at ændre på upload_max_filesize som er sat til 12MB. Det giver bare ingen mening synes jeg ?

Jo, de kan bestemme hvad du kan definere i din .htaccess fil, og de har nok spærret for muligheden at ændre upload størrelsen.

Ja det skal man også lige tage højde desværre. :(

Så den eneste udvej er vel at finde en udbyder :S Pøj pøj med det!

Det vil hovedsageligt være .avi filer på mellem 20-60MB.

Jeg vil lige tjekke det Sieg!

t