Hej Lasse. Jeg siger tak for hjælpen. Jeg har dog et problem. Når jeg sætter x til et tal, får jeg en fejl med overload. Den gør det samme hvis jeg sætter x til at være afhængig af en textbox.
Jeg ville gerne komme frem til at man kan indtaste 3 tal i 3 tekstbokse, i form af en andengradsligning, men det burde jeg kunne komme frem til, ud fra det du har givet mig. Jeg kan dog ikke forstå denne "overload" fejl. Fejlen har jeg sat ind som kode.
Error 1 Overload resolution failed because no accessible 'DrawLine' can be called without a narrowing conversion:
'Public Sub DrawLine(pen As System.Drawing.Pen, x1 As Integer, y1 As Integer, x2 As Integer, y2 As Integer)': Argument matching parameter 'x1' narrows from 'Double' to 'Integer'.
'Public Sub DrawLine(pen As System.Drawing.Pen, x1 As Integer, y1 As Integer, x2 As Integer, y2 As Integer)': Argument matching parameter 'x2' narrows from 'Double' to 'Integer'.
'Public Sub DrawLine(pen As System.Drawing.Pen, x1 As Single, y1 As Single, x2 As Single, y2 As Single)': Argument matching parameter 'x1' narrows from 'Double' to 'Single'.
'Public Sub DrawLine(pen As System.Drawing.Pen, x1 As Single, y1 As Single, x2 As Single, y2 As Single)': Argument matching parameter 'x2' narrows from 'Double' to 'Single'. C:\Users\Egekjær\Documents\Visual Studio 2005\Projects\Projekt 1\Projekt 1\Form1.vb 66 13 Projekt 1
EDIT: Jeg ændrede min variabel fra double til single, og så virkede det.
Jeg siger mange tak for hjælpen!
Indlæg senest redigeret d. 24.09.2009 09:06 af Bruger #15322