Hej udviklereJeg har glemt mit windows 7 admin password og kan ikke komme ind. Det var en dag jeg sad og legede inde i cmd. Hvor jeg ville prøve at lave en account. Men ville ikke ændre min admin account, kun lave en til account inde i cmd. Jeg lavede accounten inde fra min admin account, og den kaldte jeg billy. Jeg ville så give den et password inde i cmd, det skal siges jeg også lavede brugeren inde i cmd. Jeg gav den et password ******** og skrev passworded igen for at få det bekræftet ********
Jeg ´lavede en til account, fordi jeg skulle prøve at se om det virkede med 2 accounts. Og gav den et password ******* og bekræftede det ********
Nu er problemet bare at den gik ind og ændrede min administrator accounts password, til noget som jeg ikke aner hvad er. Men så tænkte jeg, da jeg kunne mine 2 andre account password at det var det samme. Men det var det ikke. Så prøvede jeg ved hjælp af en flytbar disk at få nulstillet passworded men det virkede hellere ikke. Så tænkte jeg, jeg burde kunne ændre passworded ligesom med de 2 andre accounts. Men da jeg prøvede at skrive net user Jeppe * og skrev et password ******** og bekræftede det ********.
Men så skrev den bare system fejl 5 opstod.
Adgang nægtet. Så prøvede jeg at skrive net user jeppe /delte. Men det virkede hellere ikke. Så jeg sidder fast lige nu og når jeg prøvet at åbne nogle programmer hvor det kræver administrator tilladelser, skal den bruge min administrator password, som jeg ikke ved hvad er!
Nogle der kan hjælpe??
Mangler hjælp!! 200 points!
PS Jeppe er administratoren!