Raycasting engine

Tags:    javascript

Jeg er ved at lave en raycasting engine i JavaScript. Men jeg gør et eller andet forkert, for den virker ikke. Jeg har puklet med den i ret lang tid, men jeg kan finde fejlen(e), så hvis nogen kunne forklarer hvad jeg gør forkert ville jeg blive lykkelig :D

Den kan ses her (kun testet i FF): http://redsplat.org/FPS/

Pt. tjekker den kun for horisontal kollision, det er meningen.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er i tvivl - hvorfor er det den ikke virker?



Jeg er i tvivl - hvorfor er det den ikke virker?

Det er det jeg ikke ved ;)
Edit: Du mener hvordan at det er intentionen at den skal virke? Noget i stil med: http://devfiles.myopera.com/articles/580/2dmap_raycast.htm . Min raycasting engine har bare ikke vertikal kollusionstjek, og metoden er lidt anerledes.



Indlæg senest redigeret d. 18.09.2009 20:48 af Bruger #10113
t