Tags:
diverse
Hej udviklere,
Jeg sidder sammen med et par venner og er ved at lave en hjemmeside hvor brugere kan uploade deres egne lydklip til siden, hvorefter de streames så alle kan høre det - lidt i stil med youtube, bar med lyd.
Nu står vi så bare i den situation at vi har fået fat i en Mp3 afspiller vi har smidt på siden, men som navnet siger kan den kun afspille Mp3 filer, så vi har brug for et eller andet form for et script eller noget der kan konvertere de fleste filtyper, specielt AMR til Mp3, helst server-side. Vi vil helst undgå alt for meget trafik ved selv at skulle downloade og manuelt uploade igen en gang om ugen el. lign.
Er der derfor nogen der kender til et sådan script?
Vores side er hosted på et advanced webhotel hos surftown på en windows server.
På forhånd tak,
13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
0
Det var lidt hurtigt jeg fik postet, Decko, FFmpeg er jo linux baseret, og kan derfor ikke bruges på min windows server hos surftown.
0
ffmpeg kan sagtens compiles på windows. Bruger det selv til at lave flash video med.
0
Nårh okay.
Har du en command liste, og ved du hvordan man implementerer lame codec for convertering til Mp3 filer? Har læst dokumentationen, men kan stadig ikke helt få det til at virke. Den giver mig godt nok en exported fil, men det hjælper jo ikke noget når den ikke er lavet rigtigt.