Mp3 converter

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej udviklere,

Jeg sidder sammen med et par venner og er ved at lave en hjemmeside hvor brugere kan uploade deres egne lydklip til siden, hvorefter de streames så alle kan høre det - lidt i stil med youtube, bar med lyd.
Nu står vi så bare i den situation at vi har fået fat i en Mp3 afspiller vi har smidt på siden, men som navnet siger kan den kun afspille Mp3 filer, så vi har brug for et eller andet form for et script eller noget der kan konvertere de fleste filtyper, specielt AMR til Mp3, helst server-side. Vi vil helst undgå alt for meget trafik ved selv at skulle downloade og manuelt uploade igen en gang om ugen el. lign.

Er der derfor nogen der kender til et sådan script?

Vores side er hosted på et advanced webhotel hos surftown på en windows server.

På forhånd tak,

13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det kan godt være, men også et af de mest udbredte - man må jo tænke på kunderne, ikke på hvad der er bedst ;)

Kunne ikke være mindre enig, og de fleste andre afspillere jeg kender kan da også spille mere end bare MP3

Det kan du få ved ffmpeg -h. Hvis der er amr support med i din udgave kan du bare sige ffmpeg -i input.amr output.mp3

Hvad med at få en bedre afspiller? MP3 er et af de mest afskyelige formater på markedet.

Hvad med at få en bedre afspiller? MP3 er et af de mest afskyelige formater på markedet.

Sorry, mit internet gik vidst... amok? :)

Det kan godt være, men også et af de mest udbredte - man må jo tænke på kunderne, ikke på hvad der er bedst ;)

Hvis man kan eksekvere exe-filer hos surftown kan du bruge ffmpeg med amr-support compiled med.

Indlæg senest redigeret d. 15.09.2009 15:15 af Bruger #3275
Decko: Det vil jeg da lige undersøge, og se om vi kan gøre

Jakob: Nu er problemet jo bare den afspiller vi allerede bruger er til Mp3 og ikke andre formater. Det er måske noget vi skulle have vendt noget tidligere, og noget man kan arbejde på at ændre senere hen, men lige nu er det altså den afspiller vi har der bruges. Ved ikke om jeg fik nævnt at det er en flash afspiller? De har så vidt jeg husker det ikke så godt med alt for mange forskellige formater.

<< < 12 > >>
t