Køb et færdig tjen-penge-site

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
..

Indlæg senest redigeret d. 12.02.2011 14:37 af Bruger #15284
Tre tråde var ikke nok, du skulle lige have den fjerde med? :)

For helvede hvor får man dog ondt i øjne af den hjemmeside...

Hvad med at forklare noget mere om siden?, er der nogen besøgene, er der administrator system med og hvad kan det osv.? prøv at sælge hjemmesiden noget bedre.

Jeg har en kat den koster 2000 kr

Altså jeg kan jo ikke gøre for dine øjne brænder ved synet... Det må være nogle ekstremt følsomme øjne, for der er da ikke noget forstyrrende på siden, grå og blid grøn... Hmmm? :P

Der er ikke noget admin system med, det er sådan set tekst, logo og domæner jeg sælger... Ca. 10 besøgende om ugen, så det er ikke det jeg lokker med ;)

2000 - ja jeg skulle starte et sted ... :D

OG, tillykke med katten - den er sikkert mega sød:)

2000 - ja jeg skulle starte et sted ... :D

Men der er vel ingen grund til at starte på et så urealistisk plan. Jeg vil tro at du får maks 400 for det der. Dog skader siden på ingen måde mine øjne..

Det må så være, 400 + domæner ;) Og tak!!

Hej Nikolaj,

Hvilke automatiske og selv administrerende features har sitet?

Det ligner noget som skal promoveres meget, baseret på andres sites som indhold.

Designet er heller ikke værd at betale for... Måske er der lidt i billedet med pengene og mønterne af grafikken.

Domænet er heller ikke ligefrem det mest lovende, urpmoveret og svært.

Derudover er der mindst en layout fejl, og 2 kode fejl.

Beklager den hårde kritik. Kommer af de 3 indlæg.

Med venlig hilsen
Ieet

Fint med kritik, der er, som sagt, ikke gjort noget ud af det promoverende arbejde... Men prisen er 400 + domæner...

Og synes du domænet tppn.dk er svært ? Hmm... :D

Og selvadministrerende features = ingen... Det skulle lige være datoen og FIFU-toplisten leveret af newbie.dk :P

Så nej! Man betaler ikke for design... Kun logo, billeder og tekst (og teksten fejler bestemt intet! :)

Denne side er forøvrigt også designet i tables, har du også endnu væddemål?

Og hvorfor er menuen lavet i flash? Det gør den pænt svær at vedligeholde?

161 validator fejl: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Ftjenpengepanettet.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

<< < 12 > >>
t