Nybegynderbog/bøger :)

Tags:    php

Hvis jeg skulle starte helt fra bunden med programmering, hvad for en bog, eller bøger ville i så anbefale jeg købte? :)

Hvilket programmeringsprog?

Er det grundlækkende ikke PHP.
Eller hvad vil du anbefale jeg starter med hvis jeg godt vil designe og udvikle hjemmesider med mere :)

Er det grundlækkende ikke PHP.
Eller hvad vil du anbefale jeg starter med hvis jeg godt vil designe og udvikle hjemmesider med mere :)

Hvis du vil udvikle hjemmesider eller general lave web applikationer, skal du enten tage PHP eller ASP.

Og så når du kommer til noget med databaser, så skal du vælge MySQL eller SQlite.

Til selve designet er der utallige måde at lave det på. De "simpleste" er med ren HTML og CSS(Cascard style sheed). Ellers kan du lave meget flotte designs i Flash/Air programmer.

Det vil være meget bedre at låne bogen på dit lokale bibliotek. Det er også gratis :)

Indlæg senest redigeret d. 12.09.2009 23:57 af Bruger #15047
yep lyder meget fint :)
Men hvad hedder den bog du vil anbefale jeg starter med, hvis det evt er PHP, MySQL, Flash og Webdesign :)

Gerne flere bøger hvis det endeligt er :)

Hmm kan ikke lige huske den bog jeg brugte. Men der er næsten ikke brug for en bog. Du kan finde nogle super henvisninger af PHP på nettet nu om dage.

Jeg kan lige prøve at kigge.

Den hed noget med PHP, MySQL and CSS.

Af Julie C. Meloni.

Så er der bøger bestilt i. :

HTML
CSS
PHP
MySQL
&' Dreamweaver :)

Så må vi jo se om det er noget jeg kan finde ud af :)

Held og lykke :P

www.phpartikler.dk
www.html.dk

t