lav en fil, som en del af en streng?

Tags:    php

Hejsa.

Jeg har en fil, som jeg gerne vil have lavet, i en af mine mapper. Som bliver lavet af sig selv(i php filen).

Jeg vil gerne have at filen bliver lavet i en placering, som skifter. Dvs at jeg skal $string til at definere hvor den skal laves.

F.eks:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Det tillader den mig altså ikke. Den siger bare, at den ikke kunne finde filen $string/mappe222/filen.txt..

Så ville høre, om det var muligt at få den steng der? Som den første del, af hvor den skal lave min .txt fil.

- Hilsen,
Magnus.

Hejsa.

Nu er jeg ikke ekspert på området, men tror udfra din kode og din fejlmeddelelse at det ikke er sådan man konkatanerer strenge i PHP. Prøv med $filename = $string . "/mappe222/filen.txt";

Eller noget lign. HF

Hejsa.

Jeg har fundet en løsning.

Det var meget simpelt.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Elles tak for svaret.

Indlæg senest redigeret d. 04.09.2009 22:36 af Bruger #15047
Det skulle vel aldrig være det jeg svarede?

Nej. Jeg havde fundet et svar på www.php.net inden jeg checkede op herinde. Og jeg kom tilbage, for at informere om at jeg havde fundet en løsning, så at folk ikke skulle bruge deres tid på at skrive løsninger.

Nej. Jeg havde fundet et svar på www.php.net inden jeg checkede op herinde. Og jeg kom tilbage, for at informere om at jeg havde fundet en løsning, så at folk ikke skulle bruge deres tid på at skrive løsninger.

Det betyder da nødvendigvis ikke, at det ikke var et jeg sagde... Det var sjovt nok det samme :)

Det betyder da nødvendigvis ikke, at det ikke var et jeg sagde... Det var sjovt nok det samme :)

Kan være. Men jeg var på www.php.net og så fandt jeg løsningen ved at scrolle lidt længere ned :D

t