Som de andre også har nævnet, så er farverne for voldsomme - de giver sådan et plastik 90'er look (jeg tænker i hvert fald start-90'erne og deres multifarvede gamascher/Ball-sweatshirts, når jeg ser den der blå/grønne farve).
Simon Friis har også mange gode pointer mht. blød/firkantet.
Umiddelbart er det største problem dog, at der ikke er nok detaljer. Og det er en af de ting som det er rigtig svært at beskrive hvordan man kan forbedre.
Jeg syens at du skulle få indarbejdet flere detaljer - her er 2 eksempler på sites hvor jeg synes at detaljerne er i top:
estrelasantiago.com - gode gradients, fint brug af mønster i toppen, farverne spiller godt sammen)
campsandretreats.org - Enkel menu med fine detaljer, god brug af stock-images (her tænker jeg på træ/finer looket i toppen), elegant søge-felt.
Formen på det grønne felt/billedet af campingpladsen er også meget underlig - vil det være firkant, rundt, asymmetrisk, ja hvad vil det? For sådan som det ser ud nu, ligner har det facon som et stykke dej der er blevet i overskud når man har stukket småkager ud
At du gerne vil arbejde med grøn/blå/brun synes jeg er en super god idé! Det er altid spændende hvis der er lidt symbolik i det man vælger, men nuancerne er desværre helt forkerte. prøv engang at gå ind på
ColourLovers.com og kig på nogle af de farvesammensætninger der er der (ja, brug nogle af paletterne hvis du synes de er lige i øjet) der er nogle virkeligt inspirerende farvesammensætninger -
denne har f. eks. nogle farver som kunne være gode til camping-temaet, selvom den ikke indeholder blå.
Opsummering: Få styr på farverne, hent inspiration rundt omkring på nettet og få indarbejdet nogle flere detaljer!
Indlæg senest redigeret d. 07.09.2009 14:08 af Bruger #2126