I toppen af google?

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Hej.
Jeg har hørt fra min gamle lærer på Web-integrator uddannelsen, at jeg kan få mit site til at stå øverst ved hjælp af et par enkelte koder i index filen?

Er der nogen der kan hjælpe mig med det, det er meget vigtigt!!!

13 svar postet i denne tråd vises herunder
8 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Isåfald er din lærer fuld af løgn.

Der er ikke nogen nem og hurtig løsning til Google-optimering. Firmaer hyrer folk til enorme lønninger for udelukkende at optimere deres sites til at ryge nogenlunde op i søgeresultaterne. Det ville de næppe gøre hvis der var en "magisk kode" man kunne sætte i sin index-fil.

Indlæg senest redigeret d. 02.09.2009 21:31 af Bruger #8223
<head>
<title>Min siden</title>
<head>

Er dét det du mener?

Eller mener du i selve søgningen på google?

I det tilfælde, kan du købe dig til dig ;)

Indlæg senest redigeret d. 02.09.2009 21:32 af Bruger #15047
META tags er ikke 100% ligegyldigt. Især ikke hvis du snakker SEO generelt og ikke bare google optimering. Din page title og description bliver vist på google og er derfor meget gode værktøjer til at lokke brugeren til at klikke på dit link. Men i forhold til positionering på google har META tags ikke rigtigt så meget at sige, men der er jo også andre søgemaskiner at tage hensyn til.

linkbuilding all the way.. :)

værtfald sådan jeg kom nr 1 på google med min side..

<meta name="description" content="En beskrivelse af din hjemmeside">

Men som sagt er det ikke det der gør den store forskel.

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Tillykke, nu er du i toppen af Google.

Haha, jeg kan altså godt lide din form for humor :D

%

Indlæg senest redigeret d. 10.08.2011 17:05 af Bruger #13771
linkbuilding?
mener du med det?

Linkbuilding er hvor man linke til den side man vil havde højere op på en søgemaskine, du kan læse mere om det her http://www.concept-i.dk/artikler/linkbuilding.html

Jeg tror han har tænkt på META tags :P

Og du kan ikke komme i toppen af google ved hjælp af meta tags, men en sammenligning mellem en site med og uden meta tags, så er der alligevel en pæn bid kage at hente ... Mit site gik fra side 3 til side et ved hjælp af meta tags ... Dog ikke toppen :S

Google er ligeglad med meta tags. Det har sandsynligvis bare taget noget tid før din side blev ordenligt indekseret og populær nok til at komme højt op, Henrik.

<< < 12 > >>
t