Side Skifter :S

Tags:    php

O'Haii Drenge,

Jeg er i gang med at kode noget lidt stort :) Men flere steder kunne jo godt bruge at dele en query op i flere sider da der kan komme mange ting, Men hvordan kan man kode sådan et system, Selvfølgelig kunne man nok lave en $_GET med til og fra, Men hvordan kan man gøre det med fx. $_GET['page']? Så det bare er side 1, side 2, osv, osv og ikke noget andet?

Håber i lige kan hjælpe mig :)

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er nu ikke så svært, det er bare lidt matematik der skal til:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hej,

prøv at kigge på dette link: http://www.php-mysql-tutorial.com/wikis/php-tutorial/paging-using-php.aspx der skulle der gerne være noget du kan bruge.

Tak Drenge :) Men har stadig lidt bøvl, Hvad med selve links til sidder hvor den stopper når der ikke er flere :) Kan ikke få det til at virke :S Kan nogle hjælpe?
Taak

Hejsa Drenge,

Nu fik jeg det til at virke på en fed måde :) Men hvis i har en eller anden smart form for dette må i stadig meget gerne post :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Hejsa igen, Mit spørgsmål er hvordan man kan lave det modsat så den else ikke skal være der, For det ser squ røvet ud :)

Indlæg senest redigeret d. 02.09.2009 21:08 af Bruger #14965
Fold kodeboks ind/udKode 

Tak Pelle, Mærkeligt det ikke virkede første gang for mente også det var sådan :S Men TAAAK, Du får her de 50 point :)

t