output før header location

Tags:    php

Hej allesammen.

Jeg har siden www.zeroup.dk
Jeg betaler partner-ads 2 kr pr person der uploader, for at få lidt gang i trafikken.

Det kræver at jeg indsætter et billede på min side som kan tracke hvornår folk der bliver henvist af partner-ads uploader et billede.

Det fungere sådan. På siden Forsiden er der en upload formular. Man vælger et billede og trykker upload. Så bliver man viderestillet til upload.php hvor billedtypen og billedstørrelsen bliver valideret. Efter det bliver denne kode kørt igennem.
Fold kodeboks ind/udKode 

Først bliver det hele indsat i tabellen. Fint nok. Så bliver bliver billedet fra partner-ads vist (det som kan tracke det hele);
og så bliver man viderestillet til view.php hvor det uploadede billede bliver fremvist.

Problemet er bare at header("location: jo ikke acceptere at der er output før og dermed bliver billedet fra partner-ads ikke vist.

Hvad kan jeg gøre ved dette? Hvis jeg indsætter billede på view.php vil alle der kommer ind på billedet jo bliver registeret som om at de lige har uploadede det. Det skal kun være en person der bliver registeret og kun den gang han uploader billede. Hvordan kan jeg gøre dette?

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Morten.

Håber ikke svaret kommer al al for sent.

Jeg har selv lige siddet i lidt samme funktion. Det jeg har gjort gør det muligt at placere en redirect først i min header.php.

Beskrivelse: Jeg har en funktion som bliver kaldet når man trykker på "Submit". Før selve funktionen bliver kaldt gennemføres en validering. Funktionen udføres derefter og hvis alt er korrekt vil man så blive videresendt. Dette fungerer rigtig godt.

Det er muligt på denne måde at lave en redirect eller blot meddele at funktionen blev gennemført korrekt.

Her er lidt kode at arbejde ud fra:

Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

På toppen af siden har jeg placeret følgende:
Fold kodeboks ind/udKode 

For at få vist valideringen skal der blot indsættes dette:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber det hjælper... Hilsner Lasse

Ingen der kan hjælpe?

t