Synkroniserings program

Tags:    diverse

Hej.
Jeg har netop fået mig en brugt bærbar som skal bruges til mit studie. Men da jeg fortsat bruger min dejlige stationære der hjemme kommer jeg nok til at bruge to computere.
Dette giver mig dog lidt nogle problemer idet at jeg gerne vil arbejde med de samme filer på begge computere.

Derfor søger jeg et program som kan synkronisere mine filer mellem mine to computere (måske bare en mappe der skal synk.). Dvs. at hvis jeg for nyelig har lavet en ændring i en fil på den ene computer så vil programmet finde ud af at filen har været ændret og overføre den over på den anden computer. Altså så begge computere har de samme filer og er opdateret. Hvis i forstår :)

Vil være glad hvis programmet både kan synkronisere over nettet og via netværket.

Er der nogen der ved om sådan et program findes. Ellers må jeg vel bare bruge dropbox en masse :)

Indlæg senest redigeret d. 30.08.2009 20:00 af Bruger #5097
6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er jo sådan set næste et versionsstyringssystem du beskriver der. Det brugte jeg gennem hele min gymnasietid.

Du kan se lidt om hvordan det fungerer i praksis her

http://www.mind.ilstu.edu/research/robots/iris4/developers/svntutorial/

Dropbox :) Det fungerer super godt, hurtigt og simpelt

Tjek GetDropBox.com og se demoen :)

Lige for at opdatere mit valg så er jeg også gået over til Dropbox, Groove var simpelt for langsomt :)

Microsoft Office Groove

Det virker som det skal og har brugt det i et stykke tid nu.

Jeg er lige begyndt at bruge Windows Live Mesh (det er en beta, men det fungerer bare).

Det fungerer ved at den synkroniserer automatisk med "Live Desktop", begge veje, og man kan nemt tilføje mere end 1 computer til det.

www.mesh.com

Okay tak. Jeg tror jeg bare bruger Dropbox, og så kan det være jeg går over til svn en dag :)

t