Hjælp - Hjemmeside på egen server!

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej alle sammen!
Er rigtig meget ny til det her.. Men vil gerne prøve at få det her til at virke.

Sidder med en lille mini-pc med 1gb ram, HD på 80 gb og 1.6GHZ hvis jeg husker rigtigt.

Har fået Windows Server 2003 Enterprise lagt op på den, fordi jeg gerne vil have hjemmeside, på min egen server, istedet for one.com eller sådan noget..

Forstår bare ikke særlig meget af det..

jeg skal kunne køre ASP.NET i første omgang med noget database.. Så må jeg lege med at få noget PHP op senere hen....

Er der en guide eller noget, online som nærmest tager en igennem det hele fra start til slut..

Har prøvet næsten alt.. Aner ikke hvad jeg skal..

På forhånd tak!

12 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ved ikke hvordan jeg får min server's website online.
Forstår faktisk næsten ingen ting af at adminstrere min server.. Så leder efter en guide der kan hjælpe mig med at "Få et website med ASP.NET med tilhørende database online, i Windows server 2003"...

Well.. Jeg lære bedst ved at prøve ting, ikke ved at læse.. Og kan jo altid formatere den hvis det nu går helt galt. :)

EDIT: Kæft jeg var dum, havde ikke set der var nogen 2. side, så har opdateret i vilden sky det sidste stykke tid, og ikke forstået hvorfor ingen har svaret.. :-)

Indlæg senest redigeret d. 31.08.2009 12:46 af Bruger #15242
<< < 12 > >>
t