Uddannelser

Tags:    snak

<< < 123 > >>
Hejsa. Jeg går nu i 10ende klasse. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg vil efter sommerferien(år 2010).

Men har overvejet at få en programmør uddannelse. Jeg har kigget lidt på nettet og på www.ug.dk.

Men jeg ville høre om hvad vej jeg skal tage for at kunne blive en rigtig programmør? Et det gymnasium jeg skal på? Hvis så, nogen speciel linje? Eller HTX? Eller hvad det nu er alt det der hedder. Jeg vil gerne programmere inden for C++/C# eller PHP. Hvis det er muligt, tager jeg gerne alle sammen og flere hvis det er muligt.

- Hilsen,
Magnus.

Ja præcist! Det var også det jeg tænkte på. Tusinde tak for alle jeres råd! Og tid! :)

Mange gange venlig hilsen,
- Magnus.

Hej Magnus :)

Nu ved jeg ikke, hvor du bor henne af i landet. Men Grenaa Tekniske Skole tilbyder fra januar 2010 en spildatamatiker uddannelse - den er målrettet imod programmering af spil.

Ellers kan jeg ikke se, hvorfor det nødvendigvis er gymnasiet han skal på? Der findes programmeringsuddannelser på tekniske skole, som også kan give adgang til f.eks. datamatiker og datalogi på universitet.

Jeg går selv på teknisk skole og er færdiguddannet til marts 2010 - I Århus koder vi Vb.NET som udgangspunkt, men jeg har skiftet til C# - og det er skolen også ved at gøre.

Hej Magnus :)

Nu ved jeg ikke, hvor du bor henne af i landet. Men Grenaa Tekniske Skole tilbyder fra januar 2010 en spildatamatiker uddannelse - den er målrettet imod programmering af spil.

Ellers kan jeg ikke se, hvorfor det nødvendigvis er gymnasiet han skal på? Der findes programmeringsuddannelser på tekniske skole, som også kan give adgang til f.eks. datamatiker og datalogi på universitet.

Jeg går selv på teknisk skole og er færdiguddannet til marts 2010 - I Århus koder vi Vb.NET som udgangspunkt, men jeg har skiftet til C# - og det er skolen også ved at gøre.

Jeg bor i Århus. Så jeg kigger sku lige på det der spil noget der i grenaa! Tusinde tak! Er du god til Photoshop?(signature)

Indlæg senest redigeret d. 07.09.2009 16:11 af Bruger #15047
Jeg ved ikke, om det er noget information på nettet i øjeblikket. Men skal prøve at finde noget på skolen, så kan jeg lige sende det over mail :)

Mht. photoshop, så kommer det lidt an på hvad det er - arbejder mest med web-grafik - logoer, webdesigns osv :)

Hvad skal du have lave signatur til da?

Jeg ved ikke, om det er noget information på nettet i øjeblikket. Men skal prøve at finde noget på skolen, så kan jeg lige sende det over mail :)

Mht. photoshop, så kommer det lidt an på hvad det er - arbejder mest med web-grafik - logoer, webdesigns osv :)

Hvad skal du have lave signatur til da?

Okay. Bare send en mail :)

Det er da fint med Photoshop, jeg er bare maximal noob til det. :(

Jeg mente ikke at lave en signature, men jeg læste det i din signature, siden der stod Photoshop, Illustrator etc.

Ville ønske jeg var bedre til Photoshop. :D

Ahh på den måde ;)

Øvelse gør mester - bare om at lave nogle forskellige ting i Photoshop, så bliver man bedre og bedre :)

Ahh på den måde ;)

Øvelse gør mester - bare om at lave nogle forskellige ting i Photoshop, så bliver man bedre og bedre :)

Hehe. Jeg er sådan delvis igang med det :)

Men tak for svaret!

<< < 123 > >>
t