ingen update

Tags:    php

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg kan simpelthen ikke få den til at opdatere mine tabeller, med de ny indtastede oplysninger, er der nogen der kan se en fejl? Får ingen fejlmeddelser.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Altså først og fremmest skal du være sikker på der findes en table hvor email er lig med $_SESSION[email] og så er der dine querys som ser lidt mystiske ud.

Prøv at slette det her stykke, jeg kan ikke se hvilken nytte den skulle have?:
Fold kodeboks ind/udKode 

Men ellers ser det lige umiddelbart udemærket ud. Dog ville jeg for at være helt paranoid validate dine sessions og lave en function for dine $_REQUESTS således:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber det hjalp lidt ellers skriv bare igen :D

Mvh Buch

Den første query du sætter spørgsmål tegn ved, er hvis det er første gang man opdatere profil, så skal den tjekkes for adresse garenti, kan ikke se der skulle være nogen fejl i koden.

Det er ikke den første men din 3 query... Kan ikke se nytten af den? Hver gang en bruger opdaterer sin profil smider du en ny kopi af hans email ind i bio_adresser? Ser ikke lige logikken i den.

mysql_query("INSERT INTO bio_adresser (email)values ('$_SESSION[email]')");

Prøv at ændre alle din $_REQUEST til $_POST ved godt nok ikke lige om det hjælper men værd at prøve, ellers kan jeg ikke se nogle fejl som sådan kan kun se en masse ting der godt kunne ændres for pænere bedre kode.

t