PHP udvikler søger job

Tags:    php

Hej Udviklere,

Beklager meget hvis det er imod sidens politik at søge job her, i så fald beklager jeg meget og beder en administrator slette dette topic.

Sagen er at jeg pr. 1. september ikke har job længere. Arbejder nogle af jer et sted hvor i ved i mangler en udvikler i Københavns området må i meget gerne råbe højt.

Jeg har arbejdet med:
* PHP
* xHTML
* CSS
* Javascript
* AJAX(jQuery)
* MySQL

Jeg har intet problem med at lære ny teknologi og kunne godt tænke mig at lære .NET i nær fremtid. Har tidligere kodet C# i forbindelse med min uddannelse, men det er meget begrænset.

Jeg har været med til at udvikle en webshop til mit nuværende firma, samt tilhørende skrædersyet CRM system til håndtering af alle ordre, kunder samt betalinger.

Har i brug for mere information eller vil have mine kontakt oplysninger kan i kontakte mig på: mircera@gmail.com

På forhånd tak!
Frank Jensen

Indlæg senest redigeret d. 17.08.2009 12:57 af Bruger #12245
Jeg har hørt rygter om one.com er gået konkurs. Men ved det ikke.

Godt man ikke hoster hos dem så

Det lyder sku ikke sjovt :/

Tak fordi i siger det, skal da lige backuppe min server.
Men havde nu alligevel planer om at skifte host, så hvis de gør ville det jo være en god anledning.

Men kender en ven der har en stor side hos dem så håber da ikke at Jonas har ret :o

Jeg synes også det lyder underligt. Men et eller andet sted må rygterne jo komme fra.

Men for at vende tilbage til Frank så tror jeg du får svært ved at finde noget. Der er i forvejen mangel på jobs og desuden søger de fleste firmaer .NET og java-udviklere. Men ellers prøv at kigge på f.eks. it.jobindex.dk og itjobbank.dk hvis du ikke allerede har gjort det.

Er one egentligt på aktiemarked, for så må deres aktier da være styrtdykket.

Hvad mener i med .NET udvikler? Er det asp.NET?

Hvad mener i med .NET udvikler? Er det asp.NET?

Tror ikke det har den samme betydning. .Net er jo et framework der gør at du kan bruge den samme kode i forskellige sprog. Det er hvertfald min forståelse at ligegyldigt om du programmerer i VB.Net, C#.Net, asp.Net så er det den samme kode du kan bruge, syntaksen er dog forskellig, samt måske måden man bruger det på.

Men for at vende tilbage til Frank så tror jeg du får svært ved at finde noget. Der er i forvejen mangel på jobs og desuden søger de fleste firmaer .NET og java-udviklere. Men ellers prøv at kigge på f.eks. it.jobindex.dk og itjobbank.dk hvis du ikke allerede har gjort det.

Hej Jonas,

Ja det er os min erfaring. Jeg har søgt på it-jobbank, de har ikke ret mange PHP jobs. jobindex har en del flere, den kæmper jeg mig igennem i øjeblikket, men som du selv siger er 80% af alle job .NET

Man må jo nok hellere få det lært på et tidspunkt, og så se om der er nogle som har lyst til at tage en på trods af at man mangler erfaring med sproget.

Se version2 job, der er altid masse af muligheder.
Så det med at der ikke er noget arbejde indenfor området passer vist ikke helt, det er nok nærmere kravene til ansøgerne der gør at "man ikke kan få arbejde"

t