Sæt cookies.

Tags:    php

Hej Udviklere,

Jeg sidder og kæmper med et COOKIE problem på mit site.

Jeg har en cookie som hedder my_time. my_time bliver sat første gang brugeren besøger min side. Værdien som cookien bliver sat til er time().

Når brugeren trykker på en knap ("opdater") skal cookien igen sættes til time().

Når jeg skriver cookien ud ser værdien rigtig ud. Men lukker jeg min browser ned, og åbner siden igen, er værdien den værdi som blev sat første gang da brugeren besøgte siden.

Hvad skal jeg gøre for at kunne opdatere min cookie?

Min code er som følgende:

Første gang brugeren besøger siden:
Fold kodeboks ind/udKode 

Når brugeren trykker på knappen:
Fold kodeboks ind/udKode 

På forhånd mange tak for Jeres hjælp.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Din fejl må være et andet sted. Har lige testet din kode og den fejler intet. Du skal også huske du ikke bare må trykke opdater i din browser. Du skal trykke Ctrl+F5 for at opdatere (det er mest Internet Explorer der har det problem).

Indlæg senest redigeret d. 15.08.2009 15:03 af Bruger #3275

Hej Jonas,

Tak for dit svar. Når jeg opdatere min browser lukker jeg den ned, og åbner den igen.

Jeg er lidt ked af at koden virker hos dig. Jeg vil gå ud fra at mit problem ligger i osCommerce. Jeg må prøve at finde en anden løsning.

Tak.

Mvh. Kenneth

Lukke ned og åbne igen vil ikke virke, da browseren cache af din side ikke bliver tømt med mindre du trykker Ctrl+F5, eller tømmer browserens cache helt.

t