Php Count

Tags:    php

Jeg har en betalings del på siden, hvor den skal vise X tekst hvis der er betalt og intet hvis der ikke er betalt:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er den kode jeg har lige nu, som ikke virker rigtigt, den returnerer $r som den ikke skal (da paid er ligmed 0, eller skulle den være), Nogen der kan se hvor fejlen skulle være (har tjekket $paid (ved en echo) og den returner 1 og det passer ikke, da der er 0 hvor id er caseidet og paid er 1.

Eller kan det gøres på en lettere måde?

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv denne query:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har en betalings del på siden, hvor den skal vise X tekst hvis der er betalt og intet hvis der ikke er betalt:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er den kode jeg har lige nu, som ikke virker rigtigt, den returnerer $r som den ikke skal (da paid er ligmed 0, eller skulle den være), Nogen der kan se hvor fejlen skulle være (har tjekket $paid (ved en echo) og den returner 1 og det passer ikke, da der er 0 hvor id er caseidet og paid er 1.

Eller kan det gøres på en lettere måde?

Fold kodeboks ind/udKode 

du har ikke selected noget ??

$paid1 = mysql_query("SELECT FROM `case` WHERE paid='1' AND id='$row[caseid]'");
"

ret evt til

$paid1 = mysql_query(
"SELECT * FROM `case` WHERE paid='1' AND id='".$row["caseid"]."'");

Får denne fejl på den linje Claus: Warning: mysql_fetch_array() [function.mysql-fetch-array]: The result type should be either MYSQL_NUM, MYSQL_ASSOC or MYSQL_BOTH. in

Indlæg senest redigeret d. 11.08.2009 19:43 af Bruger #10834
Det virkede, havde ikke lige tænkte på den måde,

Men så kommer fejlen ;) når den er 0

Stik mig din kode til den også

Fold kodeboks ind/udKode 

Der står: Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\wamp\www\car\coded\post.php on line 71

Linje 71 er: $paid = mysql_num_rows($paid1);

Doh den havde jeg overset ;) Mange tak :)

t