Trojan horse

Tags:    snak

Hej.

Ved at dette ikke er det rigtige sted, me nfolk tager 100 år om at svare på andre forums. Har fået en trojan horse ind på min computer, meget mærkeligt, da jeg ikke har hentet nogen mærkelige file, eller besøgt underlige sider.

Når mit norten finder den, kan den ikke komme af med den. Er der nogen der har nogen råd?

Den siger;

Trojan horse kan ikke fjernes fra en fil, som ikek understøttes Når mit norton prøver at fjerne den.

Har lagt google chrome, msn og skype ind siden formateringen.

Sorry, fik ikke læst side 2 & 3

Indlæg senest redigeret d. 08.08.2009 20:51 af Bruger #11386
Jeg tænker på drivere. Har du ikke installeret noget til dit graffikkort? (driver, kontrolpanel)

Nej, det installere den selv igen.

Så kører du kun med standard driverne, så hvis det er XP du har, så er standard driverne MEGET langsomme. Hvilken computer har du? Så kan jeg fortælle hvad du skal installere.

Har en HP med Vista. Der har intet problem været før hen, efter at jeg har formateret den.

Defrakmenter hjælper virkeligt, mit internet explore kørte på virkeligt langsomt, men efter et smut med Defrakmenteringen blev den meget hurtiger.....

Ja, nu har jeg lige formateret, også skal jeg defrakmenter igen? Ahh du.

Ja, nu har jeg lige formateret, også skal jeg defrakmenter igen? Ahh du.

Tror ikke du behøver at defragmentere hvis du lige har formateret. Tvivler på at dit OS bevidst sørger for at fragmentere nye programmer hvis det ikke er nødvendigt.

Når du reinstallerer er det så en gendannelses cd du har brugt?

t