connect tim game server og send rcon command

Tags:    php

Er der nogle der har et script til at connecte til en HL1 game server mod (1,6 - condition zero) hvor man kan sende rcon command?
Har googled men alle er outdated. Fandt kun 2 som var til en gammel protocol.

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg leder efter metoden til at bruge phprcon uden install.php
Du kan nemerlig include en fil og derefter skrive et script på få linjer som sender rcon command. Ved bare ikke hvilken fil til at include og hvordan scripted skal se ud.

Hvis du ikke bruger install.php skal du stadig opsætte det manuelt.

Prøv først og opsætte det og så prøv og køre rcon_command.php og se om det ikke er noget i stil med det du ønsker. Eller prøv rcon_index.php

Ellers så lav en instans af Rcon klassen fra rcon_hl_net.inc og brug den.

Indlæg senest redigeret d. 07.08.2009 13:30 af Bruger #14645
Har du haft PHPRcon installeret og sikret dig det er sat op korrekt? Jeg har tidligere brugt det, og jeg havde ingen problemer med det.

Har du haft PHPRcon installeret og sikret dig det er sat op korrekt? Jeg har tidligere brugt det, og jeg havde ingen problemer med det.

Kan du uploade de filer der skal bruges med et example? :-) Ville være fedt!

Har lige kigget på det. Det ser ud til at den sætter sig selv op hvis du kører install.php og følger instrukserne.

Præcis, jeg sidder nemlig og tænker om han overhovedet har læst intruktionen.

Har lige prøvet og installere det. Det under et minut at installere. Dedicated server crashed dog først (vista) men det virkede uden de store problemer. Hvis jeg klikkede på "Server Maps" kunne den dog ikke finde serveren men alle andre tilfælde virkede det. Det at den kan ikke kan finde "Server Maps" kan måske være noget med at jeg kørte det lokalt med XAMMP.

Indlæg senest redigeret d. 06.08.2009 21:05 af Bruger #14645
Søren: Så nemt havde jeg det også dengang, så jeg kan ikke se det store.

Dannie: Hvis du installerer PHPRcon med install.php så burde det virke uden videre, hvis du gør det rigtigt.

Søren: Så nemt havde jeg det også dengang, så jeg kan ikke se det store.

Dannie: Hvis du installerer PHPRcon med install.php så burde det virke uden videre, hvis du gør det rigtigt.

Jeg leder efter metoden til at bruge phprcon uden install.php
Du kan nemerlig include en fil og derefter skrive et script på få linjer som sender rcon command. Ved bare ikke hvilken fil til at include og hvordan scripted skal se ud.

t