phpartikler.dk gennemført, hvad nu?

Tags:    php

Hej udviklere!

Ja, som overskriften siger, har jeg gennemført phpartikler.dk. Det var heller ikke det helt store, så ville høre om der var andre steder på nettet hvor man virkelig kan lære meget..
Altså mine teknologi skills:
HTML 7/10
CSS 6/10
Javascript 2,5/10
PHP 1/10
MySQL 0,2/10
C# 0,5/10

Ja, som du kan se, er jeg ikke så stærk på på PHP og MySQL. Ærlig talt kan jeg næsten intet MySQL.
Så hvor er der en masse stof, hvor man virkelig kan lære PHP og MySQL? Helst dansk, men engelsk er også meget accepteret :)

Hilsen

Andreas

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du har læst phpartikler.dk igennem, så har du i hvert fald også lært det grundlæggende, og mangler nu bare at stifte kundskab til funktionerne i PHP og de lidt mere avancerede dele af PHP, som klasser osv.

Ellers kan du lige kigge på http://www.php.net/manual/en/ ;)

Da jeg lærte php downloadede jeg færdige scripts, og så på dem, og lærte udfra det.

Danske, nej. Engelsk, ja. php.net

Altså mit foreslag ville være: Kast dig ud i et projekt, og surf rundt på google og php.net, og hvis du kommer i problemer du ikke selv kan klare, så spørger du bare herinde.. :)

Når man holder musen over linket "Kontakt os", så står der 'PHP Links' :)

Jakob: Havde nu tænkt mig at lære det hele for bunden, og så bruge mit kundskab til at lave projekter derfra. Men jeg prøver da selv at kaste mig ud i et projekt så :)

t