Python interreseret?? Vil lære, dele?

Tags:    programmering

Hej:)

Er der nogen som jeg, der interreser sig og gerne vil lære eller allerede kan programmer Python. Så kunne det være cool at kunne hjælpe hinanden, dele viden osv.
Jeg har tænkt mig en mailingsliste i starten, ellers opretter jeg et forum under mirc.
Den tid den glæde, jeg mangler nogen der er interreseret.
Mvh. Nikolaj

Hej:)

Er der nogen som jeg, der interreser sig og gerne vil lære eller allerede kan programmer Python. Så kunne det være cool at kunne hjælpe hinanden, dele viden osv.
Jeg har tænkt mig en mailingsliste i starten, ellers opretter jeg et forum under mirc.
Den tid den glæde, jeg mangler nogen der er interreseret.
Mvh. Nikolaj

Jeg har programmeret Python et stykke tid, og kan godt hjælpe folk lidt i gang. Ville nok foretrække et irc så, kan bedst lide det mere real-time. Hvis der kommer nok, kan man jo overveje en mailingliste ved siden af?

Indlæg senest redigeret d. 31.07.2009 21:43 af Bruger #14645
Jeg skal bare have fundet ud af hvordan jeg får den oprettet 24/7... For er igang med at flytte, men det lyder kanon du er frisk. 2 er bedre end 1 mon ikke der kommer flere :D

Jeg skal bare have fundet ud af hvordan jeg får den oprettet 24/7... For er igang med at flytte, men det lyder kanon du er frisk. 2 er bedre end 1 mon ikke der kommer flere :D

Dette link kan måske være hjælpsom:
http://blog.freenode.net/?p=78

Hvad kommer kanalen til at hedde? python-dk?

Indlæg senest redigeret d. 31.07.2009 23:04 af Bruger #14645
t