Kryptering af php koder

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hejsa.

Jeg ønsker at kryptere mine php koder, da jeg i den senere tid har hørt om mange der har solgt systemer, og efterfølgende har køberen solgt dem videre.

Dette ønsker jeg ikke sker for mig, så derfor leder jeg efter en måde, hvorpå jeg kan kryptere alle mine php filer/php koder.

De skal ikke kunne dekrydteres, men dog stadig læses af browseren.

15 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har da et par ideer som sikkert er dårlige :)
1. Du kunne lægge vigtig kode på din egen server, som kun godtager requests fra andre servere(deres) du bestemmer

2. Du kunne lave php koden så den tester på om den afvikles under en specific webadresse for at virker og så compile denne kode.

2. Du kunne lave php koden så den tester på om den afvikles under en specific webadresse for at virker og så compile denne kode.

Det kan jo stadig ændres i koden.

Det er selvfølgelig sikkert sandt, men antager det er sværer at rette i compilet php kode end fortolket php kode.

Det kan jo stadig ændres i koden.

Hvis man vel at mærke kan finde ud af at decompile den.

Men som sagt, det kan ikke lade sig gøre at sikre sin kode rent teknisk imod alle former for piratkopiering. Ellers ville ordet slet ikke eksistere længere ;)

Den bedste løsning er at sikre sig juridisk.

Ehm, du kunne lave ophavsret, copyright, tage patent og hele molevitten? :)

<< < 12 > >>
t