Mange tak for dit svar, det sætter jeg virkelig pris på. Jeg kan desværre ikke følge helt med i hvad ud gør, så hvis du vil uddybbe dig lidt mere ville det hjælpe meget.
Når jeg debugger dit JS får jeg en fejl som den du beskriver, men jeg får den på linje 53, linjen hvor du kalder "removeChild".
Chrome giver mig ellers en fejl på linje 54. Uddover det kan du så forklarer mig hvorfor at linje 53 melder fejl?
For at løse problemet ændrede jeg navnet på din "content" i hoved-HTMLen til "container", blot for at have noget at ligge data i, og så ændrede jeg Javascriptets linje 53 og 54 til:
document.getElementById('container').innerHTML = ''; document.getElementById('container').appendChild(document.importNode(xmlhttp.responseXML.documentElement, true));
Hvorfor ændrede du "content" til "container", jeg har jo ellers allerede "middle" til at putte data i? Desuden så vil jeg helst bruge DOM og ikke innerHTML.
Dette fjerner indholdet korrekt, og sætter herefter indholdet ind i container-elementet.
Jeg ved så ikke om der er tale om en bug eller ej, men jeg fik et problem at getElementById ikke kunne finde objekter inde i det importerede XML. Jeg løste dog problemet ved flg. lille kode(til at sætte titel på siden):
var nodes = document.getElementsByTagName("h1");
for(var i = 0; i < nodes.length; i++)
{
if(nodes[i].attributes.getNamedItem("id") != undefined && nodes[i].attributes.getNamedItem("id").value == 'title')
{
document.title='redsplat - ' + nodes[i].textContent;
}
}
Det virker glimrende, men kan du forklarer mig hvorfor at id'et på objecterne ikke registreres korrekt?
Indlæg senest redigeret d. 26.08.2009 17:34 af Bruger #10113