ka ikke køre onmouseover

Tags:    javascript

Jeg har lavet et drag and drop, som fungere fint, jeg er bare ved at videre udvikle det, og er faldet i en hul, altså jeg er gået i stå.
Jeg har lavet en onmouseover som fungere fint når jeg ikke har drag'et noget, men med det samme jeg drag'er et element og flytter over en anden element skriver den ikke jeg er over en ny element. Gør den når jeg ikke har noget drag'et, hvilket er meningen
Fold kodeboks ind/udKode 

kan det være noget med jeg køre funktionerne på den måde?

Hvad skal jeg have lavet?
Når jeg har drag'et et element, og mover den over en anden element, skal den kunne læse den er over en anden element og flytte den drag'et element over i en anden element.
Fold kodeboks ind/udKode 

Kode jeg tester hvad element jeg er over.

Det event har jeg ikke helt styr over, læser stadig lidt på det, men kan nogenlunde finde ud af det.
Men kan det være pga. man ikke ka køre event i 2 forskellige funktioner på samme tid?

John

Indlæg senest redigeret d. 17.07.2009 12:21 af Bruger #9005
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er ikke sikker men det kan være du skal se på noget event handling i dit dokument.

Der er en artikel har der beskriver lidt om problemet og berører drag and drop systemer:

http://www.quirksmode.org/js/events_order.html

har læst den der, men den går ikke ind for onmouseover, efter hvad jeg kan se, og da jeg læste fandt jeg ikke andre muligheder.

ved ikke om det er muligt, at jeg læser alle div's ind til jeg kommer til body og pluser alle margin-left, men så får jeg problemet at den yderste div er margin auto, dvs. jeg ikke ka læse den's margin-left, eller bare left.
derved kan jeg se når clientX(altså musen) er på f.eks. 525px hvor jeg har min div, samme som onmouseover. Men er meget inviklet, og vil gerne høre om der er andre muligheder da det sikkert vil gøre siden meget langsom.

John

t