nu har jeg fået af vide hvad der skal laves af kunden,
der er 2 sider som skal laves
Side 1
den ene er en hjemmeside hvor man kan via sms tilmelde sig og få tilsendt nogen jokes / nyheder osv. hver dag, der skal også være en slags "rabat-ordning" ved bestilling af flere slags sms, og der skal være en gratis prøve uge.
Når servicen bestilles skal køber sende en bekræftelses-sms, ligesom der skal sendes en afmeldings-sms. Denne service skal kunne betales over personens mobilregning.
alt det kan jeg jo ikke lave da jeg ikke har noget af gøre med tele selvskaber og sån, så det er noget kunden skal købe hos en udbyder, så alt det med at styrer tingene og holde øje hvor mange som har sendt sms osv. kommer jo til at være i et administrator system som den udbyder har på deres hjemmeside.
men der skal laves et design og 5 under sider til den side
Side 2
er em side hvor knuden kan coache andre folk via privat post Man skal kunne tilmelde sig til daglige sms'er samt et ugentlig email
der skal være 7 undersider den ene er en blog.
der skal være mulighed for betaling via sms og kort / bankoverførsel så det er vel noget PBS ordning hun skal købe.
hvad ville i tage for sådan noget?.
og når jeg skal skrive tilbage til kunden hvad det skal koste, skal jeg så skrive hvor langtid jeg kommer til at skal bruge i ALT eller skal jeg skrive
forside - 1 time
profil side - 2 timer
osv.?
har i en "skabelon" jeg kan følge altså hvad jeg skal starte med at skrive osv. når jeg har fundet prisen på det?
og er det en god idé at skrive i mailen
"hvis jeg har forstået det rigtigt så skal du have lavet
1. design
5 undersider
1 sms løsninger som bliver købt af et sms firma"
osv.
?
mange tak på forhånd