Windows 7 forsalget på dansk?

Tags:    diverse

Hejsa.
Microsoft er begyndt et forsalg af Windows 7 til utrolig nedsatte priser som ligger på kun 30 % af hvad de ellers ville koste. Tjek (er måske også interessant for dig):
http://www.comon.dk/news/microsoft.starter.forsalg.af.windows.7_41564.html
Eller deres shop:
http://emea.microsoftstore.com/UK/Microsoft/Windows/Windows-7

På grund af priserne, tænker jeg meget at købe en version. Det eneste jeg er lidt nervøs er, hvorvidt jeg får en dansk version af W7, hvis jeg køber den på dette forsalg? Er der nogen der ved det? Er der nogen der ved noget om, om det er muligt at installerer dansk sprog på en engelsk version som er installeret?

9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
i betaen kan man frit vælge mellem sprog (under windows update), men undre ik nogen hvis man kun kan vælge sprog i W7 ultimate

i betaen kan man frit vælge mellem sprog (under windows update), men undre ik nogen hvis man kun kan vælge sprog i W7 ultimate

Så vidt jeg husker er det helt rigtigt det med ultimate.

Mener det var en af tingene de lokkede med for at få folk til at vælge ultimate.

Men er kun 95% sikker.

Hey!
Nu er der desværre gået 2 måneder før jeg har set denne post :-/

Men!
Jeg kan bekræfte at man i RTM kun kan vælge sprog i Ultimate, men at det her er ret så simpelt.
Det er blot at downloade en language pack fra Windows Update og vælge interface sprog hvis også loginskærm mv. skal ha skiftet sprog.

Okay, er der nogen der kan bekræfte hvad Johnny siger?

Altså, hvis det Johnny siger er sandt, burde det være til at klare at skifte sprog meget let, i Ultimate?

Hej.
Ja sorry det har du ret i.
Nu er der gået lidt tid og er startet på DTU hvor alle studerende har en gratis licens af windows 7 som gælder så længe man studere, så pt. har jeg nok ikke brug for at købe det så.

Men sorry jeg ikke har lukket tråden før nu. Og i øvrigt tak for hjælpen.

Det var så lidt :)
ahh ja, MSDN abonnementer /"msdn academic alliance" er og bliver nu en dejlig ting :D

Har også selv fuldt MSDN abonnement gennem mit firma, det er bare lækkert :D

Har i adgang til RTM nu så? :)

Yes det er det vi har :)
Og yes det er præcist msdn academic alliane som vi har. Rimelig nice :P

Cool :D
så kan det godt være der nogle der mener det er unfair konkurrence osv.. men I dont care :D

Gratis Software = win! :D

Der er btw stadig muligheder for at få billige Windows 7 licenser, hvis man er en del af deres partner program :)

der er -35%!

Indlæg senest redigeret d. 18.09.2009 15:44 af Bruger #1330
Syntes enlig også på en måde det er lidt unfair konkurrence, men det er selvfølgelig stadig svært ikke at tage imod det nu når man får det.

t