Hjælp til sessions array

Tags:    php

Hey alle...
Jeg leder efter en bestemt sessions, og så at man kunne lave en print_r på $_SESSION, og få et array ud med alle sessions... det har jeg så gjort, men kan ik finde ud af hvad pokker den session hedder...!

array´et ser sådan her ud:

Array ( [PaSession_handle] => Array ( [/action/current_action/] => s:8:"goinsert"; [/action/current_query/] => s:15:"action=goinsert"; [/action/previous_action/] => s:15:"projects.insert"; [/action/previous_query/] => s:22:"action=projects.insert"; [/user/logged/] => i:1; [/user/uID/] => i:1168; [/user/nick_name/] => s:4:"test"; ) )

den jeg skal bruge navnet på er den næstsidste.. der hvor der står i:1168
og 1168 er det sessionen indeholder, men hvad hedder sessionen?? har prøvet med uID, og det er det ik...

håber på lidt hjælp

vh
quincy

ligner noget a la:

echo $_SESSION['PaSession_handle']['/user/uID/'];

hehe, du skrev 23.10.... lige 2min før du skrev fandt jeg ud af det... og minsandten om du ik også havde ret...
det er nemlig $_SESSION['PaSession_handle']['/user/uID/']

men hvad helt præsist er det der PaSession_handle???

hvorfor skal det med?? er det dem der har lavet siden der har delt alle sessions op i forskellelige arrays??

Det lader til at de simpelthen har lavet $_SESSION variablen til et multidimensionelt array, altså et array inde i et array. Præcis hvorfor man ville gøre dette(i dette tilfælde i hvert fald, da de lader til blot at putte alt ind i under-arrayet) er jeg dog ikke klar over.

Indlæg senest redigeret d. 15.07.2009 00:15 af Bruger #2330
t