Manual fejl, WHERE fejl :?

Tags:    php

Fold kodeboks ind/udKode 

Får fejlen:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE email = ''' at line 1

Hvorfor får jeg denne fejl, kan simpelhen ikke lure nogen fejl i koden

10 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan umiddelbar ikke se fejlen, men hvorfor lægge point sammen i din query når du kan gøre det før?

Prøv med følgende:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

HUSK at escape dine data eller cast til integer hvis det er heltal!!!

EDIT:

Hvornår er man begyndt at kunne addere (plus) et array sammen med et tal?

$poin = tal
$point = array

Indlæg senest redigeret d. 12.07.2009 18:15 af Bruger #6559
Det callback bliver kørt fra et afflite medie, så behøves ikke real string, da det er ip sikret, men jeg prøver.

Det virkede sørme :S.

Anyways tak for hjælpen.

Så lidt. Men jeg forstår stadigvæk ikke hvordan du lægger $point et array til $poin som er et tal (går jeg ud fra).

Det jeg gør er at jeg kan hente ting ud fra sql, jeg har jo: mysql_query("UPDATE vip_brugere SET point = point + $poin WHERE email = '$pni'") or die(mysql_error());

brugernavnet er emailen, som er pnien, og jeg kan blot inde i den hente et felt, hvis jeg ville lave email om, så der kom et komma på til sidste ville jeg skrive:

mysql_query("UPDATE vip_brugere SET email = email + , WHERE email = '$pni'") or die(mysql_error());

Ved ikke om det hjalp dig.

Nej det hjalp ikke. Jeg har normalt ikke problemer med at bruge sql jeg synes bare det virkede underlig at du lægger et array sammen med et tal. Det er mest den del jeg synes der er underligt.

Det synes jeg var lettest i det her tilfælde.

t