Et nyt browserspil?

Tags:    snak

Indlæg senest redigeret d. 08.07.2009 19:30 af Bruger #15138
6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du prøvet at spille ikariam?

Prøv engang, jeg spillede engang op til at have robotter sammen med et par af mine venner, og jeg synes faktisk at det stadig minder meget om din idé...

prøv selv hvis du ikke har gjordt det og opret dig en gang... Og ikke kun lige oprette men tjek op på den et par gange om ugen, så du kan se man kan meget af det du foreslår om ikke andet i en smule anderledes form (http://www.ikariam.dk)

Jeg kan vel regne ud at der ikke er nogle penge i projektet lige med det samme?

Synes i øvrigt det lyder som en ikariam kopi med et andet koncept, og der findes jo så mange af den type spil (:

undskyld, men "det lyder som en ikariam kopi med et andet koncept" > det er da at sige sig selv imod? :S Det er et andet koncept, altså er det noget andet end ikariam :) - Bare sig at du mener der findes mange af den type spil.. synes jeg bare ikke der gør.. hvor man har mulighed for både at stige i level med sin hero, fighte mobs, players etc, samt gøre en by mere udviklet,, feks ved at opgradere moderniteten :S?

Jeg kan vel regne ud at der ikke er nogle penge i projektet lige med det samme?

Synes i øvrigt det lyder som en ikariam kopi med et andet koncept, og der findes jo så mange af den type spil (:

Ikariam er jo så også en kopi af en kopi af en kopi af en kopi af en kopi. ;)

Ja, det er de allesammen, men så kan jeg selvfølgelig vende spørgsmålet om...

Hvorfor skal vi have endnu en site som er en en kopi af en kopi af en kopi af en kopi af en kopi af en kopi, så?

Nåh han har lukket :S

t