Programmering af sikkerhedssystem

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Undskyld hvis dette indlæg er lagt forkert.

Lidt info om systemet:
Det skal være muligt at kunne download programmet fra min hjemmeside, så folk kan få det ned på deres computer.

Når folk installere det skal de skrive en kode som giver dem adgang til systemet.
Så man ikke bare kan åbne programmet næste gang og få fuld adgang til at evt ændre koderne på de valgte mapper.

Så en adgangs kode til programmet når det er installeret.

Efter skal de kunne gå ind og vælge de mapper de gerne vil have en kode på, evt. "Modtagne filer"
Så når jeg går ind i modtagne filer for at åbne mappen, så skal der åbne en lille box op, hvor der står man skal skrive en adgangskode
For at kunne komme videre ind i mappen og se indholdet.

Det skal laves så simpelt som muligt, det skal faktisk bare være blondine-sikkert.

Programmet skal bruges til at holde uvedkommende væk fra mapper med personligt indhold, primært billeder.

Hvis det ikke er muligt at lave den funktion med at et lille vindue popper op og spørg efter en adgangskode, hvilken mulighed er der så at vælge?

Kontakt mig på min mail simonbrask@hotmail.com - som også er min MSN.

Venlig hilsen

Indlæg senest redigeret d. 29.06.2009 13:59 af Bruger #11213
Enig med Ieet,
Windows har det allerede indbygget, sæt rettigheder på din mappe så kun din konto kan komme derind

Windows har noget indbygget, men sikkerheden er vist ikke specielt høj. Hvis man booter PCen fra en anden disk har man, så vidt jeg ved, fri adgang til alting.

Windows har noget indbygget, men sikkerheden er vist ikke specielt høj. Hvis man booter PCen fra en anden disk har man, så vidt jeg ved, fri adgang til alting.

Det kan godt være jeg har misforstået noget, men jeg vil gætte på, at blondine-sikkert == ikke særligt sikkert :D

Det kan godt være jeg har misforstået noget, men jeg vil gætte på, at blondine-sikkert == ikke særligt sikkert :D

Eller også mente han, at en blondine skal kunne bruge det == "meget simpelt"

<< < 12 > >>
t