Javascript eller php problem?

Tags:    javascript

<< < 12 > >>
Jeg er ikke sikker på om det er min PHP eller min javascript det er galt med, men tror det ligger i Javascriptet så derfor poster jeg denne her.

Jeg har en design selv side, hvor man kan "designe" sin egen folietekst.
Kan ses her:
http://www.atdesign-webshop.dk/streamer-folie.php
Mit problem er at når man vælger Materiale til at starte med skal den vise de tilgængelige farver man kan vælge under Vælg farve sektionen, og det virker sådan set fint nok i firefox, men i internet explorer sker der umiddelbart et eller andet så den ikke viser farverne. Nogen der har nogle forslag om hvad det er internet explorer ikke forstår?

Jeg har klippet alt overflødig kode væk så i ser kun det der har med sagen at gøre, hvis i mener i har brug for at se mere så bare sig til, men er temmelig sikker på det er blandt disse koder problemet er.

Her er selve siden.
Fold kodeboks ind/udKode 

Så kommer folietype.php
Fold kodeboks ind/udKode 

En anden ting der måske er værd at nævne er hvis du tager den sætning fra php scriptet der bliver genereret(uanset hvilken):
Fold kodeboks ind/udKode 

Og sætter dette ind i et html dokument bliver boksen vist så det er ikke det internet explorer ikke kan finde ud af. Det er derved jeg er kommet frem til fejlen må ligge i scriptet et eller andet sted.

Indlæg senest redigeret d. 29.06.2009 13:17 af Bruger #15117
11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja så fandt jeg squ ud af hvad der var galt, og hold da feri hvor føler jeg mig dum efter at have brugt så mange timer på det...

problemet lå i tabellen der skulle vise farve boksene.
Den så sådan ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Går man så sådan her i stedet
Fold kodeboks ind/udKode 

Så virker alle ting pludselig glimrende hehe

Indlæg senest redigeret d. 03.07.2009 19:13 af Bruger #15117
<< < 12 > >>
t