Søger udvikler til samarbejde

Tags:    snak

Goddag,

Jeg står i den situation, at jeg har fået en fremragende idé til et projekt. Eller, det passer egentlig ikke. Jeg har haft idéen i over et år og er allerede kommet utrolig langt med 'udviklingen' af projektet, hvilket også er en halv sandhed, da jeg ikke kan programmere. Og jeg har brug for en programmør. Men en stor del af udtænkningen er allerede lavet.

Jeg skal derfor blot bruge en programmør, som, i samarbejde med jeg, skal føre projektet ud i livet.

I stedet for at skrive en lang smøre om projektet, så vil jeg hellere filtrere eventuelt mulige interesserede ved at pointere følgende ting:

- Du skal være bosat i region midtjylland eller tæt på Horsens.

- Du skal have fremragende egenskaber indenfor programmering. Det bliver nemlig sådan, at det 100 % bliver dit arbejde at formidle idéer i kode og dermed virkeligheden.

- Du skal være indstillet på, at jobbet IKKE er lønnet, men alle fremtidige indtægter deles ligeligt mellem os.

Denne sidste del vil jeg gerne uddybe. Jeg har, førhen, villet lønne programmøren for så at have 100 % ejerskab over det fremtidige færdige projekt. Jeg er gået væk fra den idé, da jeg;

1) synes programmører har en tendens til at tage en ekstrem overpris, selvom de kun er middel udviklere

2) er overbevist om, at en programmør, som har 50% ejerskab - og dermed er gået ind i projektet med flair for idéen i baghovedet - arbejder 100 gange bedre og målrettet.

3) ikke er interesseret i at forgælde mig selv i banken, for blot at kunne lønne en eller anden gut og hvor jeg ikke er sikret en videreudvikling, uden at skulle forgælde mig selv i al fremtid.

Det er nemlig sådan, at jeg er villig til at give ALT for det her projekt, fordi jeg tror så meget på det. Alt. Lige undtagen penge, som jeg ikke har.

Kontakt mig for at høre alle detaljerne omkring projektet: dysperen(snabela)gmail.com eller add mig på msn: boib2001@ofir.dk

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil gerne vide lidt mere specifikt før jeg kaster mig ud i sådan et projekt, selvom det lyder interessant.

1. Er der tale om en webside, der skal udvikles eller er det et program? Jeg synes ikke jeg kan se det tydeligt. :)

2. Hvis der er tale om en webside, ejer du så et domæne/webhotel, som websiden skal ligge på?

3. Er der nogle specifikke ting, som skal være en del af projektet? F.eks. på en hjemmeside kan det være et nyhedssystem med tilhørende CMS.

Håber, at kunne få nogle svar på dette.

Hej Dysp,

Ganske kort; Giv aflønning for afslutning af "Milestones" i projektet. Du har ikke brug for en ildsjæl, som tror på projektet, hvis du er sikker på det og kan tjene penge på det.

Lyder altid fint med "Vil have partner, vi deler profitten." når du ikke overbeviser om at projektet er tiden værd.

Tilføjer dig nok til MSN, så kan du jo fortælle hvad du vil lave. Kan være interesseret, men det kræver noget ekstra at få mig overbevist.

Med venlig hilsen
Ieet

tænke tænke... men tror du så selv nok på idéen, hvis du ikke vil betale for at den bliver ført ud i livet? :)
Hvad med alle de andre omkostninger som kræver penge og ikke kan leveres af rå arbejdskraft alene. Hvem skal betale det?

Det er fedt med idéer. Men byg mig lige et hus, hvor jeg fortæller dig hvordan det skal se ud og materialerne gider jeg ikke lige låne mig til. ;)

Du skal være velkommen til at sende mig en mail, så kan vi altid kigge videre på det derfra.

Indlæg senest redigeret d. 28.06.2009 20:02 af Bruger #10216
Jeg er ved at være træt af den mentalitet, som du bringer der. Jeg kan, på en måde, godt forstå den, men prøv nu at forstå mig:

Skal jeg forgælde mig selv i banken, så jeg kan betale din timeløn til et projekt, som du måske ikke engang selv tror på? Jeg vil have en ildsjæl, ligesom mig selv. En partner. Ikke en ansat.

Det får jeg ikke ved at betale for at få fuldført arbejdet.

Det er et større projekt, ikke bare en normal hjemmeside.

Jeg skriver blot her for at finde programmører som har interesse i at høre mere. Kontakt mig på dysperen(snabela)gmail.com for at høre mere. Eller, add mig på msn: boib2001@ofir.dk.

Jeg har selv lavet community-sites og grafik til hjemmesider de sidste 11 år, så jeg ved lidt om det, selvom jeg kun vil betragte mine grafiske skills som værende middel.

Folk der er interesseret i at høre detaljerne, bør kontakte mig.

Leet - Helt i orden. Jeg leder jo også efter den bedste partner; ikke bare en employee. Så, jeg forventer ikke, at alle mennesker i verden kan se idéen; selvom jeg er ret overbevist om, at logik sejrer ;)

Hvis du stadig har brug for en udvikler, kan du kontakte mig. Vil gerne høre lidt mere om, hvad det er for et projekt :)

t