hjælp (igen)

Tags:    php

<< < 12 > >>
ja, det er nok 10000 gang i hjælper mig, men jeg har et spørgsmål.

jeg har et login script som virker godt

nu skal jeg gøre så hvis man klikker på et link så får ens bruger 20 points, det er alt, hjælp!

ja, det er nok 10000 gang i hjælper mig, men jeg har et spørgsmål.

jeg har et login script som virker godt

nu skal jeg gøre så hvis man klikker på et link så får ens bruger 20 points, det er alt, hjælp!

Siden vi er helt inde i hvordan din side er struktueret, hvordan din database er opbygget og hvordan din kode ser ud kan vi sagtens hjælpe.

Men det kan være det her kan hjælpe:

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 28.06.2009 15:48 af Bruger #14645
glem det, du fatter alligevel ikke hvad jeg siger

login.php
Fold kodeboks ind/udKode 

godkend.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Skal have den til at hvis man er logget ind og klikker på et link , så skal den på en eller anden måde tilføje 20 point til kodeordet, hvis du forstår mig? hvis jeg er logget ind som adminpass, og klikker på et link , så skal den tilføje 20 point til mig

Du kan tilføje '20' til $password sådan her:

$password .= "20";

Men her kommer så et problem hvis der nu allerede står "password20", vil så blive til "password2020". Så i stedet finder vi det tal der står efter først, hvis der står et:

Fold kodeboks ind/udKode 

For at sende $password videre, så du kan er du nok nød til at bruge sessions, eller "hidden" input i en form.

nejnej, den skal ikke tilføje 20 til passwordet, men PASSWORD er brugeren, så skal den tilføje det så jeg kan få den til at vise hvor mange points man har alt efter hvad for et password man er logget ind på

hallo

Det første Søren skrev er det du ønsker, skal bare skifte id ud med password.

Indlæg senest redigeret d. 29.06.2009 13:10 af Bruger #5620
OMFG§!!!!! den skal ikke tilføje 20 point til passwordet, hvis jeg nu er logget ind på passwordet "hey" og klikker på 100 links, så får jeg 2000 points , og så næste gang jeg logger ind på samme kodeord så kan jeg se jeg har 2000 points, og hvis jeg logger ind på et andet, er det som at lave en ny bruger som du tjener point til, så hvis jeg klikker på 2 links der har den 40,

så når jeg logger ind på en bestemt står der hvor mange points det kodeord har tjent

please svar mig

ok, nu har jeg 1 template til hver password...

så nu skal jeg have den til at hvis man er logget ind på password 1 og klikker på et link så får man 20 points ind på sin konto inde på password1s template

skal man bruge noget Onclick?? please hjælp

<< < 12 > >>
t