spil programmør

Tags:    php

<< < 12 > >>
leder efter en spil programmør, please skriv, har ingen betaling så det er et "free job"

Tror du er i det "forkerte forum" ? Prøv C++ eller Java, eller Generelt / Diverse

Og fortæl lidt om hvad du har af planer.

Tror du er i det "forkerte forum" ? Prøv C++ eller Java, eller Generelt / Diverse

Hvorfor? Der findes da masser af spil lavet i PHP. Derfor kan han da godt poste i Generelt/Diverse men PHP er da mere specifik.

Indlæg senest redigeret d. 26.06.2009 14:18 af Bruger #14645
HMmm... Flere spil i php... :)

Free job.... Hvad får udvikleren så ud af denne aftale med dig?
kan du selv kode PHP eller skal du bare sidde og kigge på spillet bliver lavet?

Muligvis vil jeg godt være med i dette projekt... Send mig noget mere info om det på kim (a) dicm.dk - eller tilføj samme email på msn.

"
Muligvis vil jeg godt være med i dette projekt... Send mig noget mere info om det på kim (a) dicm.dk - eller tilføj samme email på msn."
Ja, eller skriv det her - please.

Er det et browser spil du snakker om? Normale spil kan altså ikke skrives i PHP..

Simon: Jeg tror det er browser spil han tænker på, men man kan faktisk godt lave desktop spil med php: http://gtk.php.net/

Normale spil kan altså ikke skrives i PHP..
Ikke i traditionel forstand, nej. Men PHP kan faktisk tvinges og twistes ud i de vildeste former og anvendelser - man vil givetvis kunne lave et spil i PHP, hvis man var masochistisk nok.

Spil i php??? Good luck with that....

Jeg vil nok välge et sprog som er noget mere type-stärkt og som kan skrive til ram som java/jsp kan og må. ;-)

Martin: Hvilken fordel vil der være i at vælge et type-stærkt sprog som kan tilgå ram'ene?

Hvis knægten vil lave et browserspil er PHP da et lige så godt valg (hvis ikke bedre). Jeg vil påstå det er lettere at finde kvalificerede programmøre der vil gøre det ubetalt og jeg ved der er et bredere udvalg af hosts end der er til f.eks. Java/jsp.

Og ja "good luck". Mange har allerede været heldige, eller skulle man hellere sige dygtige? Det handler jo ikke om held, men om evner og der er tydeligvis flere der har haft held med at lave browserspil i PHP, end noget andet sprog. Kan faktisk ikke komme på et eneste browserspil som er lavet i andet en PHP og klientside teknologier (her tænker jeg ikke på Java).

Indlæg senest redigeret d. 27.06.2009 01:30 af Bruger #10647
<< < 12 > >>
t