Hej alle!
Sidder og river mig i det hår på hovedet jeg ikke har, over det her problem!!
Jeg er igang med at lave et lille "blog" system..
Jeg har lavet en form hvor jeg poster en overskrift, navn, en kort beskrivelse af den fulde post, content og et link hvor der står "læs mere", alt dette bliver postet ind på min index side UNDTAGET content, for det skal først vises når man trykker på "læs mere", hvor man derefter så bliver taget ind på en side hvor kun contenten bliver vist.. Meeeeen, når jeg trykker på "læs mere" står der kun oppe i min adresselinje webeliten.dk/bz/index.php?=1 hvilket er id'et fra den post.. Men der sker intet overhovedet og jeg bliver ikke taget nogen steder hen..
Mit problem er, hvordan får jeg lavet en side til det som bliver postet fra content fra min form? Hvordan får jeg "læs mere" linket til at gå ind på en side?
Jeg har svært ved at forklare det yderligere.. Håber nogen forstår noget af alt det her, og håber sku på noget hjælp, er virkelig virkelig træt af at jeg ikke fatter hvordan jeg gør..
Hvad skal jeg gøre??
Det er denne side jeg snakker om:
http://www.webeliten.dk/bz/index.phpPrøv at klikke på "Continue reading" og kig i adresselinjen..
Jeg har lagt min kode ind her så i kan se den query string jeg bruger til at poste det hele ud på min index side..
Tak på forhånd
<?php
$username = "abc";
$password = "123";
$database = "abc";
$host = "localhost";
mysql_connect ($host, $username, $password);
mysql_select_db ($database);
$query = "SELECT * FROM bz_fullpost ORDER BY id ASC";
$result = mysql_query ($query);
while ($row = mysql_fetch_array ($result, MYSQL_ASSOC))
{
echo nl2br ("{$row['overskrift']}<br />");
echo nl2br ("{$row['navn']}<br />");
echo nl2br ("{$row['beskrivelse']}<br />");
echo nl2br ("<a href=\"index.php?={$row['id']}\">Continue reading..</a>");
echo nl2br ("<br /><br /><br />");
}
mysql_close();
?>