Hej
Jeg er spejder og skal have lavet en kompetencedatabase hvor vores forældre i gruppen kan fortælle hvad de har af kompetencer som vi så kan trække på hvis vi har brug for det.
spejdergruppen har allerede en hjemmeside som ligger hos surftown (den køres med php-fusion) og derfor kommer databasen så også til at ligge der. Jeg kan godt finde udad at lave en database og det, problemet kommer så når jeg skal til at vælge om de forskellige felter skal være null eller ikke og om de skal være "varchar(100)", "int(11)" eller noget helt tredje.
tingene databasen skal kunne gemme er informationerne i dette dokument som forældrene udfylder (nu er der kun skrevet nogle få ting på dokumentet, når jeg har fundet udad hvordan jeg laver den, kan jeg godt finde udad at tilføje flere håber jeg):
LinkMeningen er så at jeg tilføjere deres "svar" i databasen og at jeg så får lavet en søgefunktion, så hvis man søger på male, så komme alle de folk op som har sagt at de gerne vil det. Men søgefuktionen og det er vel et spørgsmål jeg skal oprette i php forume ikke??
Håber der er nogle som kan hjælpe mig med at få dette projekt op at køre
Hilsen
Anders
Indlæg senest redigeret d. 21.06.2009 14:43 af Bruger #15058