Hahaha. NOT! Med sådan en kommentar virker det som at du fatter keine af hvad det er det her handler om. Alle Windows computere har Windows installeret, så Coca Cola indeholder altså Coca Cola. Det det her handler om er at Microsoft udnytter at de kontrollere OS markedet, til også at kontrollere alle mulige andre software software.
Coca Cola flasken er Windows. Selve Cola er IE. Pepsi er FF eller whatever. Ja kan godt indrømme min kommentar var lidt tam.
Den holder nu ikke helt. For når du køber en Coca Cola gør du for at få cola, ikke for at få flasken. Hvis Microsoft solgte Linux i en Windows indpakning kunne du bruge det eksempel, men det gør de nu altså ikke.
Tag det nu lidt mere bogstaveligt, så får vi allesammen en dejlig diskussion på intet grundlag.
Når han siger "flasken" mener han jo nok ikke kun lige plastikken men også indholdet? Du siger jo ikke "Jeg vil gerne bede om en Coca Cola flaske med indhold tak!" Du siger bare "Jeg vil gerne bede om en Coca Cola (flaske)"
Når han skriver "Coca Cola flasken er Windows. Selve Cola er IE." Kan jeg ikke se hvordan du skulle kunne forstå det på anden måde, end end at han mener at Windows er flasken er Windows, og at selve colaen er IE. Og jeg syntes stadig ikke at eksemplet holder, for når man køber Windows gør man det jo ikke primært for at få IE, men for at få Windows. Hvorimod når man købet en Cola gør man det primært for at få cola.