kodeoversætter

Tags:    javascript

Hej

Jeg ville rigtig gerne have hjælp til at programmere en "kodeoversætter". Jeg deltager ofte i nogle konkurrencer, hvor man kan få nogle poster skrevet i en eller anden kode. For hurtigt at kunne løse sådanne koder, ville det være smart med en "kodeoversætter". Jeg har tænkt mig at bruge en kode som denne:

Fold kodeboks ind/udKode 

og det virker også fint nok. Det jeg gerne ville have lavet er, en "søgefunktion" som søger efter nogle alm. ord som jeg har bestemt. Kik evt på min tegning her så kan i måske forstå hvad jeg mener http://www.strandboerne.dk/kodeoversatteren.bmp

Håber der er nogle der kan hjælpe mig :) eller sige til hvis dette indlæg passer bedre i en anden kategori

Hilsen Anders

Indlæg senest redigeret d. 09.06.2009 17:51 af Bruger #15058
43 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tvivler på du har ret i det du siger, men her er en version der lader dig gøre det.
Fold kodeboks ind/udKode 

Det er rigtig nok det jeg siger med firefox og IE. Men det er lige meget. Jeg vil gerne sige mange tak for din tålmodighed med at hjælpe mig med koden. Og her er dine meget velfortjente point :)

Ja, så har kloven allerede et spørgsmål til, hvordan gøre man så den ikke tæller tallenen ( 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0) med i den her kode, ligesom den ikke tæller mellemrum med
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 25.06.2009 19:40 af Bruger #15058
t