er jeg den eneste?

Tags:    c++ .net

Er jeg den eneste der syntes at lave windåse app. i C++ er rimelig indviklet. Og så er der næsten igen danske der går helt igennem er der interesse i at lave en gruppe om windåse programmer i C++ med danske artikler og nogle der er skrappe til det som ville hjælpe i forummet.

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er jeg den eneste der syntes at lave windåse app. i C++ er rimelig indviklet. Og så er der næsten igen danske der går helt igennem er der interesse i at lave en gruppe om windåse programmer i C++ med danske artikler og nogle der er skrappe til det som ville hjælpe i forummet.

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Jeg giver dig ret i at starte på noget, som rent faktisk er ret advanceret, kan være svært og tungt at komme i gang med. Jeg har selv en del erfaring i Qt, som jeg valgte fordi jeg med det sprog har mulighed for at bruge min kildekode i Windows såvel som Linux, og en masse andre styresystemer.

Når jeg engang får tid igen, så skriver jeg nogle Qt artikler helt fra bunden, ligesom jeg har gjort med mine c++ artikler. Men lige nu ser jeg desværre ikke tid til det :(

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

JA du er ikke den eneste. Jeg synes også det er meget svært. Men hvis du har nogle problemer eller spørgsmål, kan du jo bare stille spørgsmål her i forummet :)
så vil vi da prøve at svare på dem
Med Venlig Hilsen: CHadi

Den 25-10-03 19:15 skrev Rune Bakkendorff følgende:
-----------------------------------------------------------------------------

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
-----------------------------------------------------------------------------

Windows API er måske en del svært at komme igang med, men husk WinAPI er et C API.. du kan prøve MFC med Visual C++ det gør det meget nemmere at designe brugerfladen (i stil med visual basic, delphi osv.).
Ellers tag et kig på ting som wxWindows eller FLTK .. disse gør det en del nemmere at kode GUI

Programming is a lifestyle

øhhhm har du tænkt dig at lukke tråden?

t