Hvad gør din chat speciel i forhold til fx Netstationen?
Hvad er din begrundelse for at netop din chat er 10.000 kr. værd?
Hvorfor kan vi ikke se en demo af din chat?
Hvorfor er chatten disabled på azurchat?
Hvad gør din chat speciel i forhold til fx Netstationen?:Jeg mener at jeg gør en del ting anderledes end netstationen, bl.a. kan jeg nævne level systemet som jeg allerede har nævnt. Selve chatten er lavet i flash, har ikke set andre chatte til dato der er lavet i flash.
Min chat er desuden også lavet helt fra bunden og er 100% unik i forhold til de mange kopi chatte der ligger rundt omkring på nettet. Vi har også et lotto system, som jeg heller ikke har set hos andre chatte endnu, men det er nok bare mig.
Hvad er din begrundelse for at netop din chat er 10.000 kr. værd?:Chatten er unik, og folk er rigtig glade for den. Der er ingen brudt Copyright, eller anden form for lovovertrædelser eller stjålet grafik på chatten. Den fungerer rigtig godt, og så er der selvfølgelig også lagt en helvedes masse arbejde i den, hvilket jeg også synes giver den mere værdi, ivetfald for mig.
Hvorfor kan vi ikke se en demo af din chat?
Hvorfor er chatten disabled på azurchat?:Chatten er ikke disabled, du skal blot lave en bruger på forsiden og derefter logge ind, så kan du komme på :-)