Php mysql spørgsmål

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hejsa.

Jeg er ikke sikker på om jeg skal poste det i sql forumet eller php forument, men jeg gør det bare her, anyway. Her kommer spørgsmålet: Hvordan laver man tabels i en mysql database! Har set
Fold kodeboks ind/udKode 

Skal det ligge på ens server altid eller skal man bare køre det igennem en gang?

På forhånd tak :)

Du skal kun afvikle kode, når du skal oprette en tabel - herefter er tabellen logisk nok altid eksisterende, indtil du sletter den igen.

Okay :)! Men jeg har forsøgt at køre det igennem en gang men så får jeg bare nogle mærkelige fejl, nogle gange har jeg fået noget lignene Ie8d eller noget i den stil, et elle andet volapyk :S Også en anden en http://testafdreamer.wep.dk/ og filen ser sådan ud
Fold kodeboks ind/udKode 

OBS: Det der eksempel med det "dump" eller hvad i kalder det, er ikke et rigtigt, der er en sætning i den :)

Indlæg senest redigeret d. 07.06.2009 16:36 af Bruger #14855
mysql_query("INSERT INTO nyheder (nyhed) VALUES ('$Nyhed')") or die(mysql_error());

MORTEN DU ER MIN GUD!

Når jeg forsøger at hive noget ud af min tabel får jeg denne fejl, Resource id #4 ? Any help?

Hvad er din kode?

<?php
include ("connect.php");
$hent = mysql_query("SELECT * FROM navne") or die(mysql_error());
echo $hent;
?>

<?php
include ("connect.php");
$hent = mysql_query("SELECT * FROM navne") or die(mysql_error());
echo $hent;
?>

Det du modtager er et "objekt" der indeholder din data på en lidt speciel måde. Du kan få fat i det du gerne vil ved at gøre følgende:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Får ikke noget :S?

Har du husket at skife 'feltnavn' ud med det rigtige feltnavn?

<< < 12 > >>
t