Okay jeg er vidst ved at spamme Generelt/diverse forummet, men...
Jeg sad og stenede lidt Arto forleden dag (hey jeg er stadig teenager ikke) og så tænkte jeg på, hvorfor ikke integrere min egen software med min profil. Jeg har allerede bygget lidt gadgets derindtil og sådan, men jeg stødte på en masse af deres security features da jeg forsøgte at forbinde over internettet da min programmerede clienter jo ikke havde alle de cookies og session features der er nødvendige for at "komme ind"... Men så hentede jeg deres Arto Notifier, den virker da også meget fint men jeg vil stadig have mine hænder i koden.
Det fremgår af programmet at den forbinder via
http://notifer.arto.comog over port 443
.. Nu er det bare sådan jeg har ikke så megen erfaring med at aflytte POST / GET data (ved ikke hvad de bruger) så tænkte på om der fandtes et godt lille gratis program der kunne ordne mit problem og som ikke spytter 48 milliarder unødvendige data i hovedet på mig... Jeg vil simpelthen bare gerne se hvad programmet sender og modtager af data, i den rå POST /GET string...
Jeg ved der er nogen der nok vil stille spørgsmålstegn ved hvor glade de er for det, men det er ikke et program jeg planlægger at publicere... Det skal bare integreres med mit nuværende projekt "Neo" hvor jeg anvender stemmestyring og syntetisk tale som en slags buttler (den er jeg i øvrigt nået ret langt med, "han" kommunikere succesfuldt med en række forskellige ting deriblandt en phidget temperatur sensor)
Jeg takker for jeres hjælp