Hvad synes i om min AJAX applikation?

Tags:    javascript

<< < 12 > >>
Jeg har lavet mit eget AJAX framework over flere år, med det har jeg bygget http://obsurvey.com
Tryk "Try it now"
Det er en applikation til at udsende spørgeskemaer med.
Det er noget forholdsvis avanceret javascript, bl.a. understøtter applikatione fuld undo/redo funktionalitet med uendelig historik når du retter i et spørgeskema.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om AJAX applikationen?

Ja, den er helt gratis at bruge og uden reklamer. Det er mit fritidsprojekt, for sjov.

Indlæg senest redigeret d. 05.06.2009 15:32 af Bruger #15044

Du burde måske lave en previous button ved siden af din next button i view survey, så brugeren kan gå en side tilbage uden at skulle bruge browserens back.

Ja, jeg har tænkt på helt at droppe min hjemmestrikkede back funktion og bruge browserens back i stedet. Endnu en ting på to-do listen.

View survey giver en udendelig løkke hvis du bruger browserens back funktionalitet fra den første side af surveyen, siger den loader men intet sker.

Interresant, var der blå baggrund? Det burde kun ske hvis der er en javascript fejl, men den burde ikke loade når man klikker back.
Det skal siges at mit webhotel (SurfTown) har det med at være lidt ustabilt.

Drag og drop af elementer havde jeg ikke lige prøvet virker :), måske skulle du gøre sådan at når man er i drag og drop mode lavede den ikke de der pile og krydser på den elementer man rykker musen over men kun stregen mellem elementerne.

Ja du har da ret, det burde være ret nemt at lave når jeg får min computer tilbage. Tak for ideen.

Jeg synes det er godt og professionelt, men når jeg exportérer mine svar til en ".csv"-fil får jeg mærkelige tegn.

F.eks:
"Barrack Obama" bliver til "Barrack Obama"

Der er heller ingen dato under "Created"

Og hvad skal man bruge AnswerId til?, det vil forvirre mange.

Men måske burde du gøre det lettere at kunne vælge hvor man vil inddsætte elementer, såvidt jeg kan se indsætter den der hvor den sorte bar står. så man skal side og rykke den manuelt rundt til det korrekt sted, hvorfor ikke gøre det muligt at kunne klikke mellem hvert element for at vælge stedet.

Synes det meget belastende at den altid spørg om jeg vil gemme, hvorfor ikke bare antage helt konsekvent at man vil gemme, man kan jo altid undo og gemme igen påstår du da ihvertfald.

Din rating option er et problem hvis teskterne er forkerte komme de til at ligne en kontinuert linie.

Jeg har rettet så alle ovenstående ting nu skulle være bedre.

Link virker antog bare den indsatte et link når man klikkede ok, men hvad den gør er at lave det mærkeret tekst til et link.

Drag og drop af elementer havde jeg ikke lige prøvet virker :), måske skulle du gøre sådan at når man er i drag og drop mode lavede den ikke de der pile og krydser på den elementer man rykker musen over men kun stregen mellem elementerne.

Jeg har rettet så link kommer med en advarsel hvis man ikke har valgt noget og som du foreslog kommer pilene ikke frem når man drag and dropper.

Du burde måske lave en previous button ved siden af din next button i view survey, så brugeren kan gå en side tilbage uden at skulle bruge browserens back.

Der er sket rigtigt mange opdateringer siden sidst. En af dem er at man kan hoppe til en vilkårlig side i preview survey, ved at klikke på sidetallene øverst ved siden af survey'ets navn. Man får endda et preview af siden når musen er over sidetallet.

Måske skulle du skrive

Add question or pagebreak above
---------
Add question or pagebreak below

Bliver man på noget tidpunkt advaret hvis man har glemt at udfylde spørgsmål of svar?

Mangler der ikke select elementet?

<< < 12 > >>
t